Отговори на често задавани въпроси (ЧЗВ)

Въпроси за акаунта

Бих искал да получавам най-новите специални оферти по имейл. Как да се абонирам?

За да получавате бюлетини, съдържащи най-новите специални оферти на любимите си магазини, е необходимо да създадете свой Kimbino акаунт и да изберете магазините, за които искате да бъдете информирани.

Как да се регистрирам?

Регистрацията е много проста и бърза:

  • Просто кликнете върху "Регистрация" (горния десен ъгъл)
  • Въведете Вашия имейл адрес и паролата си
  • Ако искате да получавате информация за най-новите специални оферти, кликнете върху "Искам да получавам бюлетина и специалните оферти"
  • Кликнете върху "Създаване на акаунт" и готово :)

Можете също така да попълните някои допълнителни данни, за да можем да персонализираме предлаганата брошура и отстъпките за Вашите нужди. Можете да се регистрирате с Вашия Facebook акаунт след като кликнете върху "Регистриране с Facebook".

Безплатна ли е регистрацията?

Да, и регистрацията, и бюлетините, изпратени на Вашия имейл, са безплатни.

Създадох акаунт, но не получавам брошури на имейла си.

Моля, проверете дали сте избрали магазините, за които искате да се абонирате - трябва да добавите магазина(ите) в МОИТЕ ЛЮБИМИ (символ сърце). Също така е възможно в момента да няма нови брошури на любимия(те) Ви магазин(и). Проверете папки “spam” или "promotions", брошурите и специалните оферти може да са в тези папки.

Какво трябва да направя, ако съм загубил или забравил паролата си?

Ако сте забравили или изгубили паролата си, просто кликнете върху "Забравена парола" (под иконата ”Влизане с Facebook”). На Вашия имейл адрес ще Ви бъде изпратен имейл за възстановяване на паролата. Проверете имейла си за бъдещи инструкции.

Как мога да смяна паролата си?

Ако искаш да смениш паролата си, отиди в настройките на твоя акаунт и кликни върху „Смяна на паролата“

Мога ли по време на регистрацията да променя имейл адреса си?

Не, не е възможно да промените имейл адреса си. Ако искате да използвате нов имейл адрес, необходимо е отново да създадете нов акаунт.

Как мога да премахна магазини от любимите си?

Имаш две опции, ако вече не искаш да получаваш информация от някой магазин:

  • Намерете магазина, от който не искате повече да получавате новини, и кликнете върху бутона със сърце (премахване от любими)
  • Ако искаш да актуализираш списъка си с любими магазини групово, можеш да го направиш в настройките на твоя акаунт, когато сте влезнали в раздела „Моите магазини“. Тук можеш да премахнеш магазин от списъка си с любими магазини с бутона с кръст.

Ако изтриеш магазин от любимите си магазини, повече няма да можем да ти изпращаме бюлетини от този магазин.

Как мога да изляза или да прекратя регистрацията си за получаване на бюлетини?

За да излезете, кликнете върху "Моя акаунт" и след това върху "Излизане".

Можете да прекратите регистрацията си за получаване на бюлетини като кликнете върху линка в долната част на всеки бюлетин.

Брошури, отстъпки и специални оферти

Как мога да получа повече подробности за отстъпките, специалните оферти и продуктите в брошурите?

Kimbino не носи отговорност за съдържанието на брошурите и нямаме допълнителна информация за продуктите и отстъпките, с които разполагаме. За повече информация се препоръчва да посетите официалната страница на магазина.

Възможно ли е да пазарувам през Kimbino?

Не, не е възможно да закупите нищо от нашите уеб сайтове. Kimbino основно служи като браузър на най-новите брошури на различни магазини, като вдъхновение преди да пазарувате и като инструмент за проследяване на най-новите отстъпки на магазините.

Възможно ли е да изтегля брошури от Kimbino в PDF формат?

Не, брошурите, достъпни на Kimbino, не могат да бъдат изтегляни и разглеждани в PDF формат.

Мога ли чрез Kimbino да получавам печатна брошура в пощенската си кутия?

Не, Kimbino не носи отговорност за отпечатването и разпространението на брошури. Тази услуга се предоставя от самите магазини. Kimbino се опитва да опазва околната среда и следователно осигурява по-зелен, по-бърз и по-удобен начин за разглеждане на брошури - онлайн брошури, достъпни по всяко време и навсякъде.

Местоположение:

Възможно ли е да виждам брошури само от моя град?

Да, на уеб сайта кликни върху „Градски бутон“, избери твоя град и след това ще виждаш всички брошури от твоето местоположение.

В списъка „Локални настройки“ не виждам моя град, какво да направя?

Ако желаният град не може да бъде избран, моля, опитай се да избереш някой по-голям близък град.

Защо, след като избрах местоположението си, не мога да виждам никакви брошури?

Възможно е в момента да няма брошури за избрания град или избраният магазин да не се намира в града.

Мобилно приложение

Как мога да изтегля приложението на Kimbino?

Приложението Kimbino може да бъде изтеглено от Google Play. Можете да го изтеглите като кликнете тук.

Пребивавам в страна, където приложението е на разположение, но не мога да го инсталирам. Защо?

Моля, проверете регионалните си настройки във Вашия Google акаунт. Ако приложението Kimbino не е разрешено в страната, която сте въвели при създаването на Google акаунта си, тя може да ограничи достъпа Ви до инсталацията, независимо от страната, в която в момента пребивавате.

Как мога да вляза в Kimbino?

След като инсталирате и отворите приложението Kimbino, кликнете върху "зъбното колело" (вдясно).

  • Ако Вашият e-mail адрес вече е регистриран в Kimbino (чрез уеб страницата на Kimbino или приложението на Kimbino), трябва само да кликнете върху „Вход“
  • Ако нямате акаунт в Kimbino, кликнете върху "Създаване на акаунт", въведете Вашия имейл адрес и паролата си и започнете да се наслаждавате на предимствата на нашата Kimbino мрежа :)

Валидно ли е влизането ми в приложението само в приложението?

По време на регистрацията в Kimbino през приложението можете да влезете във Вашия акаунт със същия имейл адрес и същата парола през нашата уеб страница на Kimbino. Няма нужда да се регистрирате отново, ако искате да влезете през нашата уеб страница на Kimbino. Данните Ви се синхронизират автоматично.

Бих искал да получавам информация за най-новите брошури в момента на тяхното качване. Възможно ли е да направя тази настройка?

Да, можете да включите известия и никога да не пропускате отстъпки на любимия си магазин.

Възможно ли е да разглеждам брошурите на други страни?

Да, кликнете върху "Информация" (зъбното колело - в горния десен ъгъл), "Локални настройки" и изберете страната, чиито брошури Ви интересуват.

Предлага ли се приложението и за iOS?

Понастоящем приложението е достъпно само за смарт телефони, които използват операционната система Android. За да разгледате брошурите без никакви ограничения относно операционната система, моля, посетете нашия уеб сайт www.kimbino.com.

Освен това сега можеш да изтеглиш Kimbino на твоето iOS устройство. Инструкции за това, как да го направиш, можеш да намериш тук: www.kimbino.green/projects.

Как мога да добавя картата си за лоялни клиенти?

Отвори приложението Kimbino, от менюто изберете „Карти“:

  • в горния десен край натиснете върху „+“
  • Намери магазина, издал картата ти за лоялен клиент
  • Сканирай кода или въведи ръчно номера на картата
  • Кликнете върху „Добави карта“ - готово:)

Картата за лоялни клиенти, която искам да добавя, не е включена в списъка, какво да направя?

Ако магазинът, чиято карта за лоялни клиенти искаш да добавиш, не е в списъка, кликни върху „Следваща карта“, въведи „Име на картата“ и следвай обичайната процедура за създаване на онлайн карта за лоялни клиенти.

Мога ли да променя реда на показване на картите за лоялни клиенти?

Картите се сортират автоматично по азбучен ред. Можеш обаче да маркираш ТОП картите, които използваш най-често, за да ги поставиш на първо място в списъка. Задръж пръста си върху раздела, за да видиш опциите за редактиране на картата - кликни върху „Добавяне към/премахване от любими“.