Kimbino
Kimbino

Често задавани въпроси

Въпроси за акаунта

Бих искал да получавам най-новите специални оферти по имейл. Как да се абонирам?

Как да се регистрирам?

Безплатна ли е регистрацията?

Създадох акаунт, но не получавам брошури на имейла си.

Какво трябва да направя, ако съм загубил или забравил паролата си?

Как мога да смяна паролата си?

Мога ли по време на регистрацията да променя имейл адреса си?

Как мога да премахна магазини от любимите си?

Как мога да изляза или да прекратя регистрацията си за получаване на бюлетини?

Брошури, отстъпки и специални оферти

Как мога да получа повече подробности за отстъпките, специалните оферти и продуктите в брошурите?

Възможно ли е да пазарувам през Kimbino?

Възможно ли е да изтегля брошури от Kimbino в PDF формат?

Мога ли чрез Kimbino да получавам печатна брошура в пощенската си кутия?

Местоположение:

Възможно ли е да виждам брошури само от моя град?

В списъка „Локални настройки“ не виждам моя град, какво да направя?

Защо, след като избрах местоположението си, не мога да виждам никакви брошури?

Мобилно приложение

Как мога да изтегля приложението на Kimbino?

Пребивавам в страна, където приложението е на разположение, но не мога да го инсталирам. Защо?

Как мога да вляза в Kimbino?

Валидно ли е влизането ми в приложението само в приложението?

Бих искал да получавам информация за най-новите брошури в момента на тяхното качване. Възможно ли е да направя тази настройка?

Възможно ли е да разглеждам брошурите на други страни?

Предлага ли се приложението и за iOS?

Как мога да добавя картата си за лоялни клиенти?

Картата за лоялни клиенти, която искам да добавя, не е включена в списъка, какво да направя?

Мога ли да променя реда на показване на картите за лоялни клиенти?

Не си намерил това, което си търсил?

Търсене

Регистрирай се и използвай всички изгоди